FANDOM

Liviao

Livia Octavia Sestia (alias Katie McGrath)

Femme de la nobilitas, Livia Octavia Sestia est originaire de Rome. Issue d'une famille illustre et fondatrice, elle est la fille unique de Claudius Sestius et cousine du magistrat V. Crassus Sestius. Elle réside actuellement à Capoue.

Enfance Modifier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliquam et massa sed sem suscipit tincidunt eget ac diam. Suspendisse accumsan posuere elit, vel ultricies elit euismod eu. Curabitur ac arcu libero, ac pulvinar erat. Integer consequat congue leo a adipiscing. Etiam nec purus a orci viverra imperdiet. Vivamus in tristique massa. Etiam ultrices vulputate odio, eget pretium nulla ornare nec. Nulla facilisi. Phasellus erat lectus, lobortis ut viverra sit amet, vulputate vel ipsum. Cras ac purus egestas felis tristique interdum id a odio. Mauris non lectus eu massa semper congue vel eget metus. Vestibulum bibendum aliquam libero, et blandit augue cursus et. Praesent lobortis justo sed nibh semper id eleifend erat mattis. Sed quis risus nec leo fermentum imperdiet non a neque. In porttitor adipiscing nibh, a facilisis sem consequat vel. Nullam varius justo vel lacus lobortis tempor.

Adolescence Modifier

Relation avec ArèsModifier

Faits marquantsModifier

LiviacaPOYUE

Livia dans sa villa de Capoue, en 74 avant J.-C.

Le banquet de JanusModifier